درباره ما

 

علم و دانش، 

مرز و کشور نمی شناسد.

لذت علم آموزی و کسب دانش آدمی را به فراتر از مرزها هدایت کرده و به آن سوی آب ها رهنمون می کند. همان حسی که ابوالوفا محمد بوزجانی و زکریای رازی را از نیشایور و ری به بغداد و جابرابن حیان را از طوس به کوفه آورد. 

در سال های اخیر افزایش چشمگیر سرعت رشد علم در جهان لزوم پیگیری هرچه نزدیکتر علوم نوین از دل مراکز علمی سطح بالا برای جامعه ی علمی کشوران را افزایش داده است.

لذا، مرکز اطلس اپلای، زیر مجموعه ی موسسه مهاجرتی اطلس مهاجر دانا به شماره ثبت 47822، با سابقه ی 10 ساله در فعالیت های مهاجرتی و اعزام دانشجو، در این راستا شما را یاری خواهد کرد.

 

 

ادامه تحصیل در سریعترین زمان و با بهترین کیفیت

در اختیار داشتن دیتابیس بزرگی از تمامی دانشگاههای کشورهای پیشرفته ی اروپایی، آمریکایی و استرالیا، همچنین کشورهای آسیایی امکان یافتن بهترین پوزیشن تحصیلی را برای شما در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم می آورد.
این بانک اطلاعاتی که در طی 10 سال جمع آوری شده است و مدام در حال بروز رسانی است، سرعت شما را در یافتن بهترین موقعیت تحصیلی تسهیل خواهد کرد.

بی آنکه وقت خود را صرف جست و جوی پوزیشن ها و مکاتبه با اساتید مختلف کنید، بر روی توسعه ی توانمندی های علمی خود تمرکز کنید، و باقی را به ما بسپارید.

Leave a Reply